20110121

sedikit.info.

ok pepetang ni saja lah nak kongsi sikit info dengan korang about bulan kelahiran. ini bukanlah nak percaya 100% ke apa ke.tapi just want sharing && mana lah tahu betul kan?.sedikit sebanyak mungkin kita tahu tentang diri kita.am i rite?

ok agak-agak aku nak kongsi info bulan berapa?mustilah bulan kelahiran aku kan?..mac..mac..mac..
aku baca pasal bulan kelahiran ni dari Dato Dr. Hj Fadzilah Kamsah.kalau ang ragu-ragu,boleh p tanya dia..tehehhehe.

ok2 bulan mac ye:
*personaliti menarik & menawan.-masalahnya menawan ke aku?.aish musykil betui.
*sangatt pemalu & memendam rasa.-aku rasa cam betui pulak.aku pemalu sebenarnya.cuma org yang kenai aku musti ckp pemalu ke?.teheheh.&& aku memang suka pendam apa yang aku rasa.cheh cam tak ada perasaan pulak.
*tidak cepat marah & sangat amanah.-aku rasa cam silap je yang tak cepat marah 2?.aku rasa aku memang suka marah.kihkih.sapa yang pernah kena marah dengan aku mohon maaf yea.
*tahu membalas & mengenang budi.-no komen.angpa judge lah aku.tehehehe.
*kelam kabut memilih pasangan.-yeke?.entah lah tak tahu nak cakap.tapi i dah khawin.hehe.
*punya bakat seni dalam bidang muzik.-sapa-sapa yang nak dengar aku punya bakat datanglah jumpa aku.nescaya korang pengsan sebab aku tak dak bakat dalam muzik ni.kihkihkih.
*jangan terlalu mengikut selera & perasaan.-ini memang betui.aku memang tak boleh nak control selera then membazir && kena marah.lagi-lagi bila dengan incek hubby.(^ _ ^).
*suka berangan-angan.-hekhek.time matrik je kot.berangan breakfast kat malaysia.lunch kat london.dinner kat malaysia balik.hahhaha.
*sangat manja & mahu perhatian lebih.-selalu anak bongsu je manja.tapi aku bukan anak bongsu.mungkin dengan orang tertentu je kot.hehhehe.
*kecenderungan untuk berdendam jika tidak dikawal.-memang betui.keburukkan aku ni.kalau aku tak control memang aku dendam gila-gila.sampai fikir aku nak balas balik apa yang orang dah sakitkan hati aku & lagi teruk apa yang dibuat aku sakit hati.kihkihkih.nasib baik sampai sekarang tak lah sampai tak tercontrol kan.

hehhe.cam best je kan personaliti ikut bulan kelahiran.hehehhe.bulan lain tak sempat tengok la. naty kalau ada aku share dengan korang yea.
take care u all.love u :)

No comments:

Post a Comment