20110119

new semester.new kolej ?

pejam celik.pejam jelik.jangan pejam tak celik-celik sudah.tehehhe.ok continue.aku dah start sem 4.aish macam tak percaya je aku kan.rasa macam sekejap sangat la masa berlalu.macam kiasan yang berbunyi "masa itu emas" @ "time is gold". tehehehe.sama jah aku rasa. nak dijadikan cerita beberapa hari sebelum aku balik UUM tersayang aku adalah check portal uum.then my residential hall still lagi 16G131.ok lepas beberapa hari lagi dapatlah call dari member aku. pikah.thanks pikah sebab bagitahu aku.kalau tak memamng lah aku tak tahu.jasa mu akan ku kenang.heheheh. so residential hall baru di KOLEJ MISC. mula-mula datang macam tak best je nak menginap kat MISC ni taw.rasa macam pelik tiba-tiba duduk dalam kampus.maklum sajalah sebelum ni duduk luaq kampus. terpaksa la redha. sayang korang iaitu kawan-kawan ku di SME BANK. nanti ada masa aku datang melawat korang yea. ok masa balik aku ditemankan seseorang iaitu siapa lagi kalau bukan encik hubby. thanks ye encik H temankan saya balik. sayang encik H lebih..hehhehe. ok ngntok sudah. nite2

No comments:

Post a Comment