20110120

happy 21 ciut.miut.kiut.

NORSHAHIRA BT SAHARI ialah seorang lagi my bff dunia & akhirat.amin. beliau telah meninggalkan umur beliau pada hari ini.kihkih.tua sudah kamo. okey my bff ada nick name iaitu ciut. memang sesuai dengan orangnya yang kecik, cumel dah gemuk -ok itu tipu !. kiteorang dah kawan sejak dari sekolah menengah lagi. best-best masa sekolah menengah. kerja jahat aku semua dia join.hahha.maklumlah budak nakal kat sekolah. dan dia juga seorang pemain softball juga sama macam aku.tapi time sekolah je.sekarang dia amik nursing. sumpah macam tak percaya ko amik nursing beb.hahaha..pasal ape?.sebab time kat sekolah ko lah yang paling rock gilak. alih-alih jadi nursing nak kena jaga pesakit semua. harus lah aku tak percaya kan?.hehhe.mungkin rezeki ko kat sana kot.tehehehe..amin.amin.

kau ingat lagi tak kita pergi langkawi?kalau tak silap aku antara form 4 & form 5?.sumpah heaven gila la kan. seronok ok dapat berholiday dengan zidec semua.hehehe.dan.dan ada satu insiden yang aku tak boleh lupakan masa kat tempat beras terbakar..

ang: "wee.wee.wee." -ala main benda alah yang tiup then tarik-tarik dia bunyi 2 la.
orang kedai: weh kau buat apa 2 ha?
ang: tersenyum dengan lebaq pasal dia teguq ang. (*_*)

tapi rupa-rupanya saja dia nak terperanjatkan kau.hahahha.orang tu tegur kawan dia rupanya. memang aku tak leh nak lupalah muka ang kan..hahahahahhaha. tapi aku tetap sayang kat kau taw !
banyak betul kenangan masa sekolah kita kan?.

sempena ulang tahun kelahiran kau ni. -aku harap kau baca!
semoga panjang umur walaupun kau tak boleh nak panjangkan ketinggian kau lagi. semoga apa yang kau hajatkan tercapai.semoga cepat kaya. -boleh belanja aku.semoga cepat khawin.-tak syok aku sorang kawin.tak dak geng.kihkihkih.sayang kau ok !.jangan lupakan aku !.ops sebelum terlupa "happy birthday yang ke 21".tua sudah.heheeh.



ciut-yang paling hujung sebelah kanan.
time sekolah.kihkih


langkawi.bestnye kan zidec?


 ok bye ! love u ZIDEC !

No comments:

Post a Comment