20110226

.tak NAK.means TAK NAK !

okeh just geram bila aku cakap tak nak means aku maksudkan betul-betul la tak nak der.itu pun susah nak paham. -benggang tetiba ! aku bukan lah pengecut sangat && bukan lah berani sangat. so kalau aku kata aku takut maknanya betul lah tapi kalau tak ang paham-paham sendiri lah. okeh lepas ni aku akan diam ! diam tak bermakna kita kalah kan? im rite kan?. aku senang je kalau orang nak faham.agak lurus bendul sikit kot.kalau aku tak suka dengan sesuatu that means aku akan diam then macam nak memprotes. tapi kalau aku suka means mulut aku tak kan senyap.

aku pendam kot selama ni.bila buat asignment nak ikot cakap ang jah memang lah aku tak setuju.cuba ang dengar cakap orang boleh tak?.aku rasa ang tak boleh kot. ang ingat ang betui sangat ka?.memang sometime ang betui tapi ang kena la gak dengaq cakap orang lain.-fulamak cakap loghat kedah.ngeeee :D. mood rasa nak marah orang je ni.kehkehkeh. aku boleh je happy kalau dengar cakap orang lain jugak.

ok lah entry paling mengarut yang pernah aku publish..huahahahhaha..lantaq p lah aku !
ok touching cikit bila orang cakap aku takut.sedih kot :( hubbyyy....nak jumpa !

1 comment:

  1. sori if ade wt awk terasa dgn prktaan 'takut' tue...i will try didnt use this word again...huhu

    p/s: suke tgk muke awk mse takut...sgt cumelll..hahaha

    ReplyDelete