20101227

good luck for my BFF

Congratulation & Celebration for my bff -ZANA JUMARY. because of what?. because for the registration new intake UITM Machang,Kelantan. Speaking pula aku ni. tehehehhe.maklum lah UITM kan one of the university yang belajaq dalam bahasa english. harap-harap kau boleh na. Chaiyok2. Cost yang kau amik boleh tahan susah -economic of bussiness. kalau tak silap.hehhehe. so buktikan kau boleh na. aku harap kau boleh survive dekat sana yea. nanti kau musti rindu nak makan asam pedas, kari, rendang dan lain-lain makanan yang boleh dapat kat selatan je.hahhaha. jahat aku. musti balik kau jadi mek kelate. mu goyak gapo? hehhehe. make budu salu mu na. ok aku pernah lah sekali pergi ke kelantan or lebih tepat rombongan cik kiah beramai-ramai naik keretapi. serius best naik keretapi 2. tapi sakit pinggang makcik duduk je. dari gemas sampai kelantan.pergh waa cakap sama lu la. lebih kurang 12 jam kot.

ok kelantan. sempadan dengan thailand. na aku harap kau tak pergi thailand yea.mana nak taw nati ang terpikat dengan mamat thai.dah susah kteorang nak g tengok kau khawin. teheheheh. kelantan banyak tempat nak bersoping-soping ni. betui lah aku tak tipu. antaranya rantau panjang, pasar siti khadijah dan lain-lain. -tak ingat sebenarnya.tehehehhe. siti rozana jumary i hope kau berjaya ok. rinduu kamuu selalo.. take care noh.jgn balik ckp sleng klate sudah paya mu nati na.hehehhe. rajin-rajin msj aku.

cuba teka siapa kah zana?

peace yoo ! ini lah my bff. -cumel2 kn-
better cakap cumel kalau x aku belasah. joke !

No comments:

Post a Comment